Veelgestelde vragen
Wanneer weet ik hoe laat jullie komen leveren?
Kunnen de bezorgers van Fixit ook takelen of sjouwen?
Hoe kan ik met jullie in contact komen?
Wat gebeurt er als ik mijn afspraak af zeg?
Wat gebeurt er als mijn producten niet naar binnen passen?
Kan ik zelf een afspraak inplannen voor levering?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?
Moet ik een servicemelding of klacht indienen bij Fixit of bij het bedrijf waar ik de aankoop heb gedaan?
Is het de verantwoordelijkheid van de klant of de verantwoordelijkheid van de verkopende partij als een product niet naar binnen past?
Is het, het risico van de klant als er spullen naar binnen worden gebracht door te takelen, te sjouwen (omdat het niet past in de lift) of d.m.v. een verhuislift?
Nemen de bezorgers het afval standaard mee?
Is de klant verantwoordelijk voor de extra kosten van een verhuislift?
Is de klant verantwoordelijk voor eventuele snijkosten, om een product binnen te krijgen?
Zijn de bezorgers van Fixit verplicht om te blijven wachten op een verhuislift?